שאלות ותשובות
האם המוצרים שלכם מקוריים?
כמובן! כל המוצרים מקוריים בהתחייבות.
האם ניתן להחזיר או להחליף פריטים שנרכשו באתר?
כן, כאשר ותרצו להחזיר בגד או נעל, תוכלו לעשות זאת במידה והפריט לא נלבש מעבר למדידה והטיקט עדיין מחובר אליו.
איך מבצעים החלפת פריט?
ניתן להחליף את המוצר בשתי דרכים:
- החלפת מוצר עם שליח (ראש בראש) שאוסף את הפריט הישן מבית הלקוח ונותן את הפריט החדש בעלות של כ-45 ש"ח.
- החלפת המוצר בחנות בראשון לציון.
איך מבצעים החזרת פריט?
ניתן להחזיר מוצר בשתי דרכים:
- החזרת מוצר עם שליח שאוסף את הפריט הישן מבית הלקוח בעלות של כ-30 ש"ח.
- החזרת המוצר בחנות בראשון לציון.
כמה זמן לוקח למשלוח להגיע?
חברת השליחויות דואגת לספק את המשלוחים בצורה הבאה:
- משלוח עד הבית כ-4 ימי עסקים
- משלוח לנקודת חלוקה כ-5 ימי עסקים
*המשלוחים שלנו מבוצעים ע"י חברת שילוח חיצונית וזמני האספקה יכול להשתנות בהתאם לכתובת המשלוח.
איך אני יכול לברר מה קורה עם ההזמנה שלי?
עד כ-24 שעות לאחר ביצוע ההזמנה יתקבל SMS מחברת השליחויות עם לינק למעקב ותאריך הגעה משוער.
איך ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות?
מענה לשירות לקוחות מתבצע דרך הצ'אט ב-WHATSAPP בלבד בין השעות 10:00-17:00 בימי ראשון עד חמישי או דרך לשונית העברת פניה לשירות לקוחות דרך האתר.
האם יש חנות שאפשר להגיע אליה?
כן, החנות שלנו נמצאת ברחוב יוסף לישנסקי במתחם סטוצ’י ראשון לציון קומה ראשונה.
איך יוצרים קשר לשיתוף פעולה?
לשיתופי פעולה יש לשלוח הודעת WHATSAPP למספר 050-2780823
האם יש מכירה סיטונאית?
למכירה סיטונאית יש לשלוח הודעת WHATSAPP למספר 050-2780823